[openrtm-users 01517] Re: RTコンポーネントリリース | New RT-Component release: RTC:Kinect

Michael Jäntsch michael.jaentsch @ in.tum.de

Hello everyone,

even though I have some problems figuring out what the email is about a
RTC:Kinect component sounds very interesting.
I couldn't find it anywhere though? Where is it released? Is it
available for the open public?

thanks
Michael

Am 15.12.2010 00:21, schrieb Geoffrey Biggs:
> 矢口さま
>
> ジェフです。
>
> パッチで誠にありがとうございます。githubのソースにアップロードしました。

>>> 2. 深さのデータをpoint cloudとして出力します。
>>> 6. timestampsを直します。(libfreenectのエラーかどうか不明です。)

--
Technische Universität München
Michael Jäntsch